«Η ελπίδα πως κάτι θα αλλάξει προς το καλύτερο, περνάει μέσα από τις κάλπες»

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΑΜΕΡΙΣΤΗ Η ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Με τους συνεργάτες μου Θ. Καραθανάση,
Αναστ. Γαλιατσάτο, Μ. Κουράτο και
τον Βουλευτή Ανδρέα Τριανταφυλλόπουλο
Στην χθεσινή μου εκδήλωση πραγματικά δεν περίμενα ότι θα υπήρχε τόση μεγάλη προσέλευση φίλων, συνεργατών, απλών κατοίκων από όλα τα δημοτικά διαμερίσματα της Πάτρας, εκπροσώπων συλλόγων και παραγωγικών φορέων, βουλευτών και τοπικών παραγόντων. Αυτό όμως που με συγκίνησε περισσότερο απ' όλα ήταν η μεγάλη αγκαλιά των κατοίκων της περιοχής μου, των απλών ανθρώπων που στηρίζουν τον αγώνα και την προσπάθεια μου. Σε αυτούς έχω υποχρέωση να φανώ αντάξια των προσδοκιών τους. Σε αυτούς οφείλω την μέχρι σήμερα πορεία μου.
Συνεχίζουμε τον αγώνα με πείσμα και ελπίδα ότι κάτι καλό θα ζημερώσει για την πόλη μας!!!

Παρακάτω σας παραθέτω φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση μου:












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου